Home / Agenda

Welkom op de website van "Muziekvereniging St. Willibrordus Esch". Wij zijn een bruisende muziekvereniging die al 75 jaar actief is in het Noord-Brabantse Esch. Een Muziekvereniging die een zeer gevarieerd repertoire speelt, die gekenmerkt wordt door gezelligheid en die voortdurend nieuwe activiteiten ontplooit.

Muziekvereniging St. Willibrordus bestaat uit vier onderdelen: het opleidingsorkest, het groot fanfareorkest, de jeugdslagwerkgroep en de slagwerkgroep.

Voor alle vier de onderdelen gelden dezelfde doelstellingen: een behoorlijk muzikaal niveau,de nodige gezelligheid voor de leden en een maatschappelijke functie binnen de Essche gemeenschap. Om deze doelstellingen te realiseren is gekozen voor een vereniging met een organisatiestructuur met een bestuur en verschillende commissies.

Wat:

Wanneer:

Waar:

Tijdstip:

Koningsdag

27 april

10.45u

Dauwtrappen

5 mei

06.00u

Opluisteren Heilige mis

5 mei

10.00u

Promotie jubileum en optreden slagwerkgroep Bierpompfeest

9 mei

14.00u

Jubileum weekend

21 t/m 23 juni 2024

Marktplein Esch

Concert 80 jaar bevrijding

25 oktober

De Es

Vriendenconcert Kerst

21 december

De Es

BELL orkest

Aanmelden voor het Bell orkest? Je bent meer dan welkom om gezellig met dit orkest mee te komen spelen. Voor info kijk op onze jubileum pagina.